Jakkolwiek byśmy tego nie nazwali umowy, jest ona podstawą w biznesie. W zdecydowanej większości umowa jest przedmiotem intensywnych prac na etapie tworzenia, negocjacji i podpisywania. Po tym etapie, jest archiwizowana i nie jest już przedmiotem pracy. To dość powszechny błąd, zarówno dostawcy, jak i kupującego usługę. Niekiedy dzieje się jeszcze inaczej.
Czasami umowa niestety "umiera", ulega zapomnieniu, albo uznawana tylko za papier...
Dzieje się tak z reguły do czasu wystąpienia problemów, incydentu, albo potrzeby zakończenia współpracy. Wtedy ten wciąż niedoceniany dokument staje się przedmiotem intensywnych prac, ale najczęściej jest już za późno. Aby tak się nie stało, warto posłuchać na co i kiedy zwrócić uwagę.
Jakie jest znaczenie umowy w naszym biznesie?
Kiedy i jak ją tworzyć?
Dlaczego trzeba dbać o aktualność umowy i jak to robić?
Czy nieograniczona odpowiedzialność jest faktycznie nieograniczona?
Jak ocenić zdolność dostawcy usługi do poniesienia odpowiedzialności w przypadku ewentualnej szkody?
Czy polisa dostawcy usługi zawsze gwarantuje odszkodowanie?
O tych ważnych sprawach można dowiedzieć się w programie "Bezpieczny biznes" redagowanym przez A&S Polska na antenie Biznes24.
Comments